Den åbne linie

Den Åbne Linie er Ældre- og Handicapforvaltningens servicetelefon og er en integreret del af kontaktcentret.

Ring 9982 5000 – Den Åbne Linie

  • hvis du ønsker oplysninger om dine rettigheder
  • hvis du vil vide noget om vores serviceniveau
  • hvis du vil have “vejvisning i systemet”
  • hvis du vil klage over noget
  • hvis du har idéer, som kan forbedre vores service
  • hvis du vil rose os

Den Åbne Linie kan være med til at fjerne eventuelle misforståelser og være en mulighed for at samle erfaringer med tilfredshed eller utilfredshed omkring vores tilbud på ældre- og handicapområdet. Den kan derudover også give et indblik i, om der er forhold, som trænger til ændringer eller kvalitetsforbedringer.

Din ventil

Den Åbne Linie er også den ventil, hvor du kan få luft for eventuel utilfredshed med vores ydelser. Vi betragter nemlig ikke klager som noget negativt. De kan være udtryk for problemer, som vi ikke har været opmærksomme på, og som vi selvfølgelig gerne vil løse.

Vi håber, at Den Åbne Linie kan være med til at sikre dig bedre mulighed for information og sikre kvaliteten af vores ydelser.

Integreret i Kontaktcentret

Den Åbne Linie er en integreret del af Kontaktcentret.

Du kan også sende en e-mail til kontaktcentret@aalborg.dk, evt. med dit telefonnummer. Så ringer vi dig op hurtigst muligt eller besvarer din forespørgsel pr. e-mail