Arbejdsopgaver:
- Bogføring, behandling af dokumenter, udlæg og bilag (vi benytter det kommunale økonomisystem Prisme)
- Administrativ økonomisk support til ledelsen, herunder udarbejdelse af budget og budgetopfølgning
- Samarbejde med Aalborg Kommunes lønkontor ift. løndokumentation
- Indberette til www.fleksbarsel.dk og administrere refusioner derfra
- Udarbejde og afstemme måneds- og årsrapport
- Administration af fondsmidler, herunder projektøkonomi og -afrapportering
- Medarbejderadministration ift. sygdom, ferie m.m.
- Indgå i andre af husets opgaver afhængig af interesse og kompetencer
Faglige kvalifikationer:
- Indgående kendskab til økonomistyring, bogholderi og regnskabsførelse
- Erfaring med selvstændigt ansvar for en samlet økonomi
- Erfaring med ledelsessupport og -sparring ift. økonomi og administration
- Kendskab til Prisme og SD vil være en fordel (lønnen køres af Aalborg Kommune)
- Kendskab til foreningslivet og det frivillige sociale område vil være en fordel
Personlige kompetencer:
- Ansvarsfuld, samvittighedsfuld og ordentlig
- Selvstændig og god til at selv at styre opgaver og overholde deadlines
- Trives i en uforudsigelig hverdag, hvor planer kan laves om med kort varsel
- Indstillet på indimellem at møde på skæve tidspunkter
- Rummeligt og positivt menneskesyn
- Samarbejdsvillig og åben for at indgå i husets teamstruktur
Du bliver en del af et hus, der er åbent for alle, og hvor vi sætter en ære i, at der er plads til forskellighed. Du kan glæde dig til en uforudsigelig hverdag med en kreativ og ordentlig arbejdskultur med skønne kolleger, højt til loftet, let til grin og et rart fællesskab.
Stillingen er på deltid mellem 15 og 25 timer afhængig af kompetencer og interesse. Vi modtager også gerne ansøgninger fra kandidater med skånehensyn, f.eks. fleksjobbere. Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst mellem den forhandlingsberettigede organisation (HK) og KL.
Send ansøgning, CV og evt. bilag senest søndag d. 23. januar klokken 23:59 via Jobindex’ link nedenfor. Samtaler afholdes tirsdag d. 25. januar med forventet tiltrædelse senest d. 1. marts 2022, gerne før.
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte leder af De Frivilliges Hus, Nini Jolander: nini@frivillighuset.dk, tlf. 2546 1336.